nilssonjennipher

* and if you try to hold me back I might explode

Publicerad 2010-09-16 15:30:40 i VARDAG,

hemma från skolan igen. blev i stort sett färdiga med vårat grupparbete, vilket känns minst sagt skön..t. förhoppningsvis får vi verkligen klart allt imorgon, med referenser & sån skit. skulle iallafall betyda att jag är helt "skolledig" ända tills typ torsdag nästa vecka. inte klagar jag. höhö.

nu ska jag passa på att köra ett snabbt rejs med dammsugaren, innan jag börjar med middan. tror andreas kommer bli glad, i brist på annat måste vi äta korv (jag äter alltså veggikorv, för er som undrar) & makaroner. hans absoluta favvo, efter tacos möjligtvis.. sen ska jag & amanda och svettas på gymmet, & jag är faktiskt riktigt sugen att ta ut mig ordentligt. tro det eller ej!

lite ny & bra musik innan jag sätter igång med städningen.


robyn - hang with me


 kato ft outlandish - desert walk


miley cyrus - can't be tamed

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela