nilssonjennipher

* and nothing else matters

Publicerad 2010-09-05 18:53:12 i VARDAG,



hade en riktigt kul kväll igår, förutom maten. höll på att när jag fick veta att vi skulle få PALT till middag. fick iallafall tvinga i mig en, svinäckligt var det. men annars så var det svinkul. stannade inte på stuk allt för länge, följde med elina, malin & rebecka in till stan istället. gick på allstar, där det var rätt trevligt. blev hämtad av andreas, vi for & hämtade maxmat innan vi åkte hem till sängen. glömde tyvärr kameran så kommer inga bilder, tråkigt nog..

idag har jag & andreas bara myst. enda dagen på veckan som vi faktiskt hinner vara med varann, så då gäller det att ta vara på tiden. varit & handlat också, ätit världens godaste kycklingtacos & nu ska vi alldeles strax hoppa in i duschen. blir biomys ikväll, ska & se salt, så får hoppas den är bra. nä, nu ska jag försöka slita andreas från datorn & sen börja göra mig klar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela