nilssonjennipher

* do you feel like a man when you push her around?

Publicerad 2010-09-22 13:45:15 i VARDAG,

andra dagen på rak jag är ledig. hade faktiskt tänkt fara till kalix idag & åka skrillor + gymma med amanda, men hade fått ett mess av henne då jag vaknade att hon skulle jobba till halv 4. lite less jag blev, var helt sugen! det får helt enkelt bli nån annan dag.

ikväll blir det att fara till boden & se antes match! ska bli riktigt kul. hoppas att han kan spela bara, att inte armbågen gör för ont. för då är det ju inget kul att se.

i brist på annat att göra, och eftersom att det inte blev att träna varken igår eller idag så tror jag faktiskt att jag ska klä på mig & gå ut och gå en sväng. hoppas att jag inte går vilse bara... höhö.



har förresten gjort en ny design till viktoria idag, hoppas du är nöjd!
annars är det bara du säger till så ändrar jag den.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-22 15:47:14

Hej! Hur har du det på bloggdesignfronten nu, fullt upp? tänkte höra om du har tid/lust att fixa en ny åt mig? :)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-22 17:20:19

Härligt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela