nilssonjennipher

* get confused, and you fade away

Publicerad 2010-09-01 19:14:22 i VARDAG,

lite trist det är nu när hockeyträningarna börjat på riktigt. hinner se andreas typ 2 timmar per dag, om ens det. han stiger upp & far och jobbar före 7, kommer hem som snabbast & bara äter middag efter 4, sen ser jag inte han förrän typ halv 9 igen. fast jag ska inte klaga, jag älskar ju att se han spela! hatar bara att det ska ta så mycket tid. känns som att vi bara sover med varann nu, vilket vi ju typ gör... tur att jag älskar hockey. annars hade det nog varit lite väl jobbigt. höhö.



I love you! ♥


är lite nostalgisk av mig här där jag sitter. saknar andreas (sjukt, såg han för några timmar sen) & lyssnar på "våran låt" (töntigt, jag vet) kan inte rå för att jag blir lite pirrig, tänker på dom första kvällarna tillsammans, & att vi lyssnade på den här låten. (fan, vad töntig jag är)



FÖRRESTEN!

till er som jag sagt att jag ska göra en bloggdesign - tro inte att jag glömt er! jag jobbar på det. dock är jag inte teknisk nog att ens installera photoshop, så måste vänta på att pappa kommer hit & hjälper mig. men bara så ni vet, jag ska göra dom. så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela