nilssonjennipher

* I could really use a wish right now

Publicerad 2010-09-24 09:54:16 i VARDAG,



frukosten är intagen, morgonkaffet är drucket, jag har klätt på mig & nu är det bara att sätta på sig ansiktet som fattas. får nämligen finfrämmande idag, sandra & amanda kommer och hälsar på! ♥ äntligen! vi ska först gå på stan en sväng, sen ska vi tillbaka hit hem och bara mysa.

ikväll blir det först gym (mest troligt?!) och sen ska jag & hjärtat på bio. ska & se "wall street" eller vad den nu heter? inte sådär jätteinsatt, men det blir säkert mys.

nä, nu måste jag sätta igång & sminka mig. kan uppdatera senare med bilder på mina eventuella köp. känner jag mig själv rätt blir det nog lite shopping iallafall, även fast jag verkligen skulle behöva hålla i slantarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela