nilssonjennipher

* I really love you, oh you know that I do

Publicerad 2010-09-03 13:51:29 i VARDAG,

idag är det precis en vecka sen vi var med charlie till veterinären och kastrerade honom. det var alltså tänkt att jag skulle ta bort hans stygn idag, så jag bad elina följa med mig hem efter skolan & hjälpa till. men märkte ganska snabbt att hans sår blivit sämre, är lite svullet och man ser att det blivit en liten inflammation. stackarn! så stygnen får sitta kvar tills åtminstonde måndag. mamma skulle ringa & boka ny veterinärtid för lilleman. usch, jag får ont i hela kroppen när jag tänker på att han kanske har ont. inte för att jag tror det, eftersom han busar & leker hur mycket som helst. vilket han ju inte borde göra om han hade haft ont, men man vet ju aldrig.

andreas bara fnyser åt mig & tycker jag är löjlig som bryr mig så mycket om (vad han säger) "bara en katt". blir så arg, charlie är inte "bara en katt" för mig. vet inte hur jag ska förklara, men alla som har egen hund/katt vet exakt vad jag menar. han är inte alls bara en katt, han är ju min lilleman! sötnosen min ♥



  


så liten! helt sjukt att han varit sådär pluttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela