nilssonjennipher

* I'll be missing you even more

Publicerad 2010-09-06 09:52:32 i VARDAG,

eftersom jag inte (smart nog) fixat klart allt inför våra fältstudier i veckan fick jag vackert nog lov att stiga upp klockan 8 imorse för att försöka få tag på avdelningschefen. fick tag på henne, & nu är veckans "schema" spikat, går kväll (14-22) ikväll, dag (7-16) imorgon och kväll onsdag. skönt med sovmorgon, jobbigt att komma hem så sent. nåja, nog vet jag jag överlever.

filmen igår var... konstig. eller den var bra, men bara liiite för avancerad för min del. hängde inte riktigt med kan jag ju säga. är en sån film man måste se flera gånger, för att egentligen hinna räkna ut & fatta handlingen. eller så är det bara jag som är för trög. kanske alla andra förutom jag fattade allt direkt. skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela