nilssonjennipher

* I'm hearing what you say but I just can't make a sound

Publicerad 2010-09-22 11:27:50 i VARDAG,

igår fick jag äntligen mina nya skor, som jag beställde typ... förrförra veckan? anledningen till att jag inte fått dom förrän nu var att jag beställde i mammas namn (lång historia) - jag kunde alltså inte hämta ut dom själv. så igår var hon gullig & kom hit och hämtade ut dom till mig. sen färgade jag hennes hår & så. riktigt mysigt med mamma-besök! är förmodligen en av världens "mammigaste" personer, känns lite konstigt att inte träffa henne varje dag. tur det inte är långt till töre, hihi.

här har ni dom. tror det blir mitt 4e par vita. älskar verkligen converse, om ni inte fattat det vid det här laget. synd att dom ska vara så dyra, annars hade jag garanterat haft ett par i varje färg. nästa gång jag köper ska jag ha röda! så jävla snyggt.



sen har jag nog glömt att visa ett par andra skor jag köpte för ett tag sen. tycker dom är riktigt fräna, trodde inte att jag skulle köpa den här sortens skor, men så blev det. & jag älskar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela