nilssonjennipher

* it was only just a dream

Publicerad 2010-09-02 19:02:28 i VARDAG,

tittade in på swedbank när jag kom från skolan & fick en minst sagt glad överraskning - mina första CSN-pengar hade nämligen kommit in! fett skönt att få in 12000 bara sådär, höhö. nä, men seriöst, fan vad skönt. sen hade jag kvar över 5000 från min lön, så denna månad behöver jag inte leva som en fattigloppa iallafall (till skillnad från alla andra månader) ska dessutom försöka spara (!!!) lite grann. hur nu det ska gå till...

var ju bara tvungen att fira att jag fått pengar. så direkt jag sett det gasade jag iväg in till stan en snabbsväng. fick med mig 2 tröjor & ett par leggings. inte överdrivet mycket, men som sagt var, jag ska försöka att inte slösa upp varenda krona den här månaden.

 

syns inte så bra på bilderna, men är iallafall "förstärkningar" på knäna eller vad man nu ska säga. ja, ni fattar säkert.


tröja, bikbok


kofta, cubus


SKÖN!


nelly - just a dream

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-09-02 19:16:54

fyfan vilken bra låt! hur kan du få 12000 från csn?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela