nilssonjennipher

* memories they soon delete

Publicerad 2010-09-21 15:06:06 i VARDAG,



alltså, visst, det är skönt att vara ledig. men det är fan inte kul att vara ledig. jag håller på att dö av tristess! finns ju inte ett skit att göra. fast jag får ju skylla mig själv, lite grann. orkade inte fara till töre imorse, då hade jag ju iallafall kunnat vara med amanda. men kändes alldeles för jobbigt att köra bil både dit & hem, så därför var jag lat nog och stannade här hemma och ruttnade istället. fast har ändå fått gjort en del, städat lite, tvättat & renbäddat sängen. fast det är då fan allt jag gjort idag, & jag har varit vaken sen halv 10. fatta hur givande dag alltså...

väntar på att andreas ska komma hem från jobbet. han kan inte träna idag, hans armbåge är helt cp. svullen, helt blå/lila och så har han ont så fort man rör i den. & så har han haft i över en vecka, jag försöker tvinga han att han måste fara & kolla upp den. kan ju vara en spricka eller vad som helst.

en bra låt kan ni få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela