nilssonjennipher

* oh, she's fire

Publicerad 2010-09-01 15:15:23 i VARDAG,

fick veta våra praktikplatser för nästa vecka idag. blir 3 dagar på omvårdnadsenheten kirurgi i kalix för min del låter kul! ska bli svinskojj att få komma ut på ett sjukhus & känna på hur det känns, på riktigt. så jag längtar kan jag ju säga!

ska alldeles strax gå & börja med middan. kommer bli extremt tidiga middagar den här vintern, eftersom ante har träning halv 6 i stort sett varje dag måste vi äta direkt han kommer från jobbet, alltså 4. jag som är van att äta middag vid 6 typ. nåja, jag får väl vänja om mig. när han har farit & tränat ska jag gasa in till stan, måste köpa lite mer pennor & block. & en kalenderjävel. nu ska ni tro, jag som brukar vara världens virrpanna, ska försöka få ordning på allt som har med skolan att göra. har i och för sig inget val, på gymnasiet kunde man ju slira rätt bra & ändå klara sig. men här är det lite skillnad. så nu jävlar ska jag få ordning & reda! hur länge det sen håller i sig är ju då en annan femma...

måste bara visa...



jag & andreas städade igår. och eftersom charlie är rädd för dammsugaren bara måste ju nellie också vara det. så direkt jag tog fram dammsugaren och började städa sprang dom båda två in i tvättstugan & låg där inne och gömde sig ända tills jag var klar, då vågade dom komma ut igen.

har jag inte världens sötaste/knäppaste kissar så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela