nilssonjennipher

* open my eyes, yeah, it was only just a dream

Publicerad 2010-09-12 15:42:39 i VARDAG,

HEJSAN. nu är det väldigt länge sen jag skrev ett "riktigt" inlägg. men har faktiskt inte haft varken lust eller ork att skriva. så då vet ni varför. har lite tid över nu så tänkte att jag iallafall kan berätta om vad som hänt dom senaste dagarna. hunnit med att mysa en massa med amanda! ♥ varit med henne varje dag då ante tränat. betydligt bättre att åka med till töre & umgås med henne än att sitta hemma här helt själv och ruttna. snart ska vi två börja träna också, vilket betyder att jag kommer att ha nånting att göra om kvällarna.

sen har jag också hunnit med att göra klart mina 3 dagar på sjukan. var rätt kul ändå, bara trist att vi inte fick göra nåt. fick i stort sett bara följa med & kolla. men det är ju klart, vi har ju bara hunnit gå typ 1 månad på skolan, så det kommer nog. får vi hoppas, höhö.

igår kom amanda till luleå. vi gick på stan en sväng, & efter det åkte vi till coop & såg en riktigt värdelös match. kalix mötte rebells & det var inte en kul tillställning. blev förlust tillslut med 2-7. efter hockeyn bjöd jag & ante amanda på middag. på kvällen gick vi till bowlingen och bowlade med emma, emil, johanna & hennes emil. trots att jag inte hade min bästa bowlingdag så var det riktigt kul.

& idag har vi hunnit med att köpa oss en ny soffa, bara sådär! nä kanske inte så dramatiskt, vi har tänkt ganska länge att vi ska försöka hitta oss en soffa, men var inte tänkt att vi skulle köpa en idag kanske. men så blev det ändå. så imorgon ska vi hämta hem den. se så fin!



nu ska jag gå & sätta igång med maten. får middagsgäster ikväll också!
mamma, pappa & morfar kommer & hälsar på.

Kommentarer

Postat av: WIklund

Publicerad 2010-09-12 20:30:18

Den såg ju superfin ut! Och stooooor! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela