nilssonjennipher

* some people want it all

Publicerad 2010-09-17 15:27:35 i VARDAG,

FREEEDAG! ♥ inte för att vi haft en speciellt jobbig vecka, sovmorgon i stort sett varje dag. fast fredag är alltid lika skön..t. var sickt jobbigt att ta sig upp halv 7 imorse vill jag lova. fast ante hade varit gullig och gjort frukosten klart tills jag kom upp, då var jag såklart tvungen att bli på lite bättre humör.

for till skolan, kom lite försent (skräll?!), hade vårat seminarium, som för övrigt gick grymt. så nu har vi en grej mindre att ha pluggstress över. & vi fick typ klart våran rapport också, sickt skönt. hann in till stan en sväng med elina när vi slutat. köpte mig ett par nya träningsskor & ett träningslinne. plus lite smink, som alltid känns lika jävligt att köpa. pengarna bara försvinner känns det som? skumt.

& jag har också hunnit med att bli inbjuden till bowling & vin ikväll. vem tackar väl nej till det...? höhö. men först ska jag och amanda och vara duktiga i gymet, köra kondition & sen dricka alkohol med gott samvete. smart va? nä, nu måste jag dra mig från datorn & för det första packa ihop mina träningsgrejer och lite kläder att ha på ikväll. sen ska jag börja med middan! puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela