nilssonjennipher

* time to go down in flames and I'm taking you

Publicerad 2010-09-14 17:18:45 i VARDAG,

är hyfsat arg just nu. hatar skitkalix & deras töntiga nya påhitt att man måste ha en p-skiva för att parkera i stort sett överallt i stan. parkerade just utanför trocadero, gick & fotade mig till körkortet (tog 5 min), gick & klippte mig (tog typ 40 min) och vad tror ni jag ser när jag kommer tillbaka till bilen...? jo, en jävla p-böter. helt underbart. min tisdag kunde knappast bli bättre. åååh! inte för att 300 kr är världens undergång men fan. det svider kan jag meddela. nog hade jag kunnat hitta mycket finare saker för dom där 300 kronorna vill jag lova!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2010-09-14 18:24:09

ja jag säger till om det är nå :)

Postat av: ante

Publicerad 2010-09-16 11:48:37

Är ju ändå inte du som blir lidande av de, är nog mamma och pappa som får ta smällen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela