nilssonjennipher

* sometimes it seems that your'e dancing with the devil

Publicerad 2010-09-27 12:11:11 i VARDAG,

har nog aldrig varit med om att en helg gått så fort! kanske för att jag haft så kul? sägs ju att tiden går fort när man har roligt så...? nämen seriöst, jag har haft en riktigt bra helg. i fredags kom amanda, sandra & dessutom fanny & hälsade på. gick på stan en liten sväng, men kom hem tomhänt! tro det eller ej. har nog aldrig känt mig så duktig som då. for hit till läggan efteråt och bara låg i soffan och pratade lite skit.

blev ingen bio på kvällen för mig & ante, stannade hemma och såg film istället. var (äntligen!!) och hämtade ut mina böcker till skolan på fredag kväll, så började plugga lite grann också. verkligen på tiden, alla andra har typ börjat för flera veckor sen. är det inte bara så jävla typiskt mig så säg?!

på lördan fick jag sen ännu mer finbesök. jenny & jennifer var det som hälsade på den här gången. såg några avsnitt DH, & sen for vi till kalix. plockade upp amanda i töre, och så for vi två till gymmet en sväng. blev inget direkt hårt pass, men bättre än ingenting iallafall. direkt efter att vi tränat åkte vi till sporthallen där resten av tjejerna väntade nere i relaxen. så sjukt mysigt! var där till 10, sen gick vi till cattis & fortsatte förfesten, därefter blev det hotellet som (tro det eller ej) var rätt kul. gick & åt flottmat & sen fick vi skjuts hem till töre.



  

på söndag for jag, ante, danne & tomme först till risön och såg assi's match. hann inte riktigt se färdigt hela, men när vi for stod det.. 2-1 till assi har jag för mig. for till ishallen direkt efter & såg kalix - björklöven. har nog aldrig sett kalix spela så bra, blev bara 2-1 & då ska ni veta att det stod 1-1 ända tills det var 54 sekunder kvar av matchen. jävligt surt. dom var lätt värda att få med sig ett poäng, men så blev det tyvärr inte.

jag & andreas blev sen bjudna på middag av pappa i töre, svingott. ganska direkt efter for vi hem till luleå igen. måste förresten berätta en kul grej som hände på söndan. jenny tappade sin mobil när dom var & hälsade på i lördags, & så på matchen ringer det nån med okänt nummer till mig. jag brukar vanligtvis aldrig svara, men nu gjorde jag det.

"hej, jag ringer för jag har hittat en mobil, & du finns inlagd som nån slags favorit så jag hoppas att du vet nånting om vems det kan vara?"

fan så snällt! mer sånna människor borde det finnas här i världen. lovar att dom flesta skulle sno telefonen. nåja, vi gjorde upp så att jag kom & mötte upp han i stan & så fick jag hämtat mobilen.

åh, vilket långt & egentligen helt meningslöst inlägg det här blev. sitter & skriver en massa bara för att slippa återvända till alla böcker. men nu måste jag tyvärr gå & begrava mig i soffan & TENTAPLUGGA arslet av mig. behöver jag ens säga att jag har endel tentaångest?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela