nilssonjennipher

* we keep it rockin' til 6am

Publicerad 2010-09-13 15:06:18 i VARDAG,

började inte förrän klockan 1 idag, så fick mig lite sovmorgon imorse. fast blev inte så lång, blev väckt av mamma, som ringde & meddelade att jag ska med charlie till veterinären (IGEN!) imorgon. fast den här gången ska "bara" stygnen tas bort, som tur är. så det kommer nog gå bra.

har hunnit med att ha morgonmys med världens snuttigaste nellie ♥



plus halvt gråtit ihjäl mig till the last song.
trodde den skulle vara sådär töntig & meningslös som dom flesta filmerna med miley cyrus, men oj vad fel jag hade. riktigt bra film faktiskt. inte alls sånna filmer jag brukar gilla.



nu väntar jag på att pappsen ska sluta jobbet. ska & hämta hem soffan!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-13 15:32:38

Hur går det med bloggdesignen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela