nilssonjennipher

* you know it doesn't matter as long as we've got eachother

Publicerad 2010-09-17 07:42:54 i HOCKEY,

elitserien kunde ju knappast fått en bättre start! en underbar seger mot hv71, räknade faktiskt ut mina killar när det blev 2-1, men oj vad fel jag hade. & vad ska jag mer säga? fredrik bremberg. fick ett mess av syrran igår "hörde att fredde gått över till HV, kommer du hata honom nu?" men nä. vet ni vad, det kommer jag aldrig göra. tyvärr! vill kunna hata han och vara jättearg över att han inte kom tillbaka. men vad ska man göra? finns ju sina anledningar till att han inte valde djurgården. han är ju iallafall tillbaka i elitserien, vilket betyder att jag kommer kunna njuta av hans underbara passningar ändå. även fast han gör dom i helt fel tröja. för mig kommer fredde alltid att vara världens bästa. oavsett klubb. ville bara få det sagt så ni slipper undra. om ni nu gjorde det, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela