nilssonjennipher

*you think I'm pretty without any make up on

Publicerad 2010-09-03 07:56:25 i VARDAG,

har just sminkat mig klart, nu ska jag iväg till skolan. börjar egentligen inte förrän 10.15, har dock ett grupparbete vi ska hinna bli klar med så bäst att börja i tid. ikväll är det hockey! kalix mot etpo (?) lätt att jag ska & se, hoppas jag får med mig nån bara så jag slipper fara själv. fast det brukar alltid lösa sig. nä, nu måste jag gasa iväg! hörs sen! pöss.



sen så måste jag bara säga att jag saknar amanda & fanny SJUKT mycket! varit utan mina två bästisar i snart 3 veckor, har aldrig hänt förr & det känns mycket konstigt. på måndag får jag äntligen träffa dom igen! åh vad jag ska mysa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela