nilssonjennipher

* and I was stuck in the middle

Publicerad 2011-04-18 16:00:24 i VARDAG,



är inne i en tung period igen. allt känns bara jobbigt. vet inte vars jag ska hitta motivation men den måste komma jävligt snart. har en stor tenta om 1½ vecka och jag har inte börjat plugga. kommer få spendera hela påsken med att oroa mig för tentan. känner mig sönderstressad. hemskt jobbigt. blir arg på mig själv för samtidigt som jag känner panik och att jag måste börja plugga så hittar jag verkligen ingen ork till det.

skulle behöva en pausknapp som man kunna trycka på ibland.

Kommentarer

Postat av: EMWA

Publicerad 2011-04-18 19:06:49

Usch, hatar då man får sådana perioder. Har haft en sån nu ett tag :/ Men, vila från att plugga idag och kom tillbaka med nya krafter imorgon! Du kommer ändå inte lära dig något och så förstör det mer än det gör nytta. Men sen vet jag att du är så duktig så du kommer fixa tentan ändå, du oroar dig nog bara i onödan =) Lycka till! Kram! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela