nilssonjennipher

* and nothing else matters

Publicerad 2011-04-16 13:06:15 i VARDAG,



det blev en liten spontan utgång igår eller vad man ska kalla det. bjöd några tjejer på middag, sen spelade vi spel och drack lite vin. hur mysigt som helst! faktiskt rätt bra på all star också, med tanke på att det var fredag liksom. idag är dock inte en så himla bra dag för mig. känns lite som att allt går i slowmotion haha. är så sjukt seg i båden skallen och knoppen! och till råga på att ska jag mest troligt dricka ikväll också... men det får vi se hur det blir med den saken! ska iallafall till kalix, är bjuden på grillparty hos heddan å alle! ska bli fett kul även fast jag kanske inte kommer palla att dricka hehe. fast jaa... vi vet nog hur det slutar. tragiskt men sant!! hihi

nu ska jag springa ut till bussen, ska åka in till stan och möta upp amanda! härligt väder det är ute förresten. tror jag ska införskaffa mig ett par solglajjer idag. känner att det är lite på tiden nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela