nilssonjennipher

* baby, jag tror jag är kär!

Publicerad 2011-04-26 15:35:48 i VARDAG,

har pluggat sen jag skrev sist så nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av en fet paus. eller hur?? får fortsätta senare helt enkelt.

som jag nämde i det förra inlägget så har jag hunnit med en hel massa kul i helgen! började i fredags då amanda bjöd på försenad födelsedagsfest, fett god mat!! sen drack vi vin och gick ner till valhall. första gången på huur länge som helst jag faktiskt hade kul på krogen i kalix!! var verkligen sjukt roligt.



hahah så sjukt ful tjej!!



kom hem till byn typ efter 4 och halv 8 morgonen efter blev vi väckta av syrran och emil som fick med oss upp till kåbdalis!! och trots att vi sovit så lite så var det sjukt härligt. hyrde slalomskidor och åkte. hahaha jag var världens fegis, verkligen livrädd hela tiden! åkte som stig-helmer typ!! tog ut svängarna så jag åkte tvärs över backen hela tiden. hahaha så alla andra fick stå och vänta på mig typ 5 minuter när dom redan kommit ner. helt sjukt, trodde typ jag var bra på att åka men det var jag absolut inte hahaha. lördagkväll hade vi påskmiddag hemma, också sjukt gott. köttbullar, ägg, skinka, lax osv osv osv. åt så jag höll på att spricka haha. somnade typ halv 10 eller nåt haha var helt slut från att ha varit i backen hela dagen.

och söndag började med att jag for till stallet och pussade på gastus. for hem till luleå vid 4 tiden, fixade ihop middag och sen kom våra gäster eftersom. förfestade och hade sjukt kul här hemma innan det var dags att åka in till stan, haha så dåligt för vi som inte fyllt 20 kom inte in!! så då åkte vi hem några stycken hit och bara satt och chilldrack och pratade och hade allmänt trevligt. blev en bra kväll trots att vi inte ens tog oss ut.. hahah

ja det var väl ungefär allt tror jag. tack alla inblandade för en helt perfekt påskhelg!
ni e bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela