nilssonjennipher

* call your girlfriend, it's time you have the talk

Publicerad 2011-04-15 10:52:17 i VARDAG,

idag är det fredag, om ni nu inte redan visste det. 97% av alla statusuppdateringar på facebook brukar ju oftast handla om vilken underbar fredag det är hehe. samma visa varje vecka! lite uttjatat känner jag men sånt e livet. fast det stämmer ju faktiskt att fredagar är lite mer underbara än veckans andra dagar!! så himla chill

jag e ledig idag, vaknar ändå före 9.... skulle vilja veta vad det är för fel på mig! kan aldrig sova länge nu för tiden.. buhuuu dagens i-landsproblem. ska fara in till stan en sväng alldeles strax. måste bara kladda på mig mitt ansikte först. ska gå och klippa mig..... första gången sen i höstas nån gång! pinsamt. kommer förmodligen få klippa av flera centimeter.... vilket suger. försöker ju spara ut mitt hår liksom. fast får ju skylla mig själv när jag klipper mig så sällan!



hejdåå håret!!!
kommer sakna dig ♥

här e en bra låt: Robyn – Call Your Girlfriend

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-04-15 15:48:42

Okej, den bjuder jag på för den här gången

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela