nilssonjennipher

* easy come, easy go, that's just how you live oh

Publicerad 2011-04-22 09:37:28 i VARDAG,

till skillnad från många andra vaknade jag upp imorse utan att vara bakis!! skön känsla. så här skulle man alltid få vakna upp hehe. åkte till töre igår, blev bjuden på svingod middag, sen drack vi lite vin och spelade kort hela kvällen! familjemys på högsta nivå. haha nä men det var trevligt.


är för tillfället utan telefon, råkades slå fel pin-kod 3 gånger igår!! har inte tänkt på att byta pin-kod sen när jag köpte telefonen, och har heller aldrig lärt mig den nya eftersom det är så sällan man startar om telefonen. men igår så fick jag slut batteri så telefunken dog, och sen kunde jag bara inte komma på koden....... så nu står det bara "slå puk-kod" kul va??!!??! och alla papper är hemma i luleå. så måste hem dit en sväng och försöka hitta dom.

ikväll ska jag till amanda och fira henne i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela