nilssonjennipher

* I don't wanna follow the line

Publicerad 2011-04-07 10:22:05 i VARDAG,

godmorgon bloggis. har dock varit uppe sen före 9, vilket suger. har sovmorgon och börjar inte förrän klockan 1, hade alltså kunnat sova mycket längre. men det gick inte. har stigit upp tidigt hela veckan och när jag väl får chansen att sova ut vaknar jag ändå före fan??! inte okej!! hade tänkt fara ut och jogga en sväng innan skolan börjar, men när jag såg ut genom fönstret så ångrade jag mig. finns liksom inte en chans att jag far och springer i regn!! usch nej. då ligger jag hellre här i soffan och tar det chill hehe. har ändå så mycket träningsvärk i mina ben och min rompaaa så jag hade nog inte kunnat springa normalt hur som helst.

annars så fick jag besök av fanny och heidi igår!! vi världens godaste buffe på waldorf och sen gick vi på stan en svängis. hittade bara en topp (fulaste ordet) vilket egentligen var lika bra eftersom att min ekonomi inte är på topp just nu. eller vadå just nu, den är aldrig på topp. jag är en fattig jävel. och det suger! fast det kanske ni redan fattat om ni läst min blogg tidigare... hehe

här e min vackra TOPP...
skulle fan betala nån pengar för att komma på ett bättre ord för topp!! hatar det


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela