nilssonjennipher

* if you're for real and not pretend

Publicerad 2011-04-01 14:15:06 i VARDAG,



tjenis penis, idag är det första april. har inte lurat någon, ÄNNU! planerar in en jävulsk plan, går dock inte så vidare bra. min fantasi suger tyvärr, så kommer förmodligen inte bli något lurendrejeri från min sida detta år heller. tråkigt men sant. har heller inte blivit lurat ännu, inte vad jag vet eller har märkt iallafall????? hoppas att jag slipper, hehe så pinsamt för jag är verkligen en lättlurad jävel.. heheh

har varit duktig & städat hela läggan, skönt att komma hem hit på söndag och ha det rent & fint. istället för att komma hem och inse att det första man måste göra är att sätta igång och städa.. smart va? alltså om ni missat det så ska jag till kalix ikväll, stannar sen i töre hela helgen. ska bli väldigt skönt, känns som att det är svinlänge sen jag var hemma.

nu måste jag gå och duscha och börja göra mig klar för kvällen så jag slipper stressa ihjäl mig. nån speciellt bra uppdatering kan ni alltså inte förvänta er... skräll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela