nilssonjennipher

* I'm addicted I suppose

Publicerad 2011-04-12 10:38:58 i VARDAG,

hahah kul att folk börjat fatta att jag i stort sett aldrig uppdaterar något bra under helgerna. i lördags hade jag typ fem gånger så lite läsare som vanligtvis haha. förlåt mig så hemskt mycket men jag känner bara att eftersom helgerna är så äckligt korta så vill man hinna göra andra saker än att skriva bloggis!! men ska verkligen försöka bättra mig. så upptagen är jag faktiskt inte hahah

idag är jag ledig, känns underbart! borde kanske börja plugga lite inför tentan men har inga böcker och jag orkar bara inte fara iväg till skolan för att låna... så idag har jag en pluggfri dag. skönt!! avnjuter mitt morgonkaffe och efter det tänkte jag dra fram städgrejerna. städade svinnoga i fredags men idag ser läggan ut som ett bombnedslag igen. ibland börjar jag undra om det bor någon mer än jag och ante här. känns inte rimligt att två personer skräpar ner så mycket!! fast i och för sig så är 98% av allt skräp/damm katthår eller sand från kattlådan. så där kanske vi har problemet hahah. tur dom e söta.. annars hade man nog inte pallat med alla deras upptåg

här kommer tre snygga bilder från i fredagas.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela