nilssonjennipher

* no matter how far you are I'm near

Publicerad 2011-04-28 09:53:15 i VARDAG,

igår var faktiskt en bra dag! fick ju veta att jag fått ett jobb, sen träffade jag malin & ribban och pluggade, for hem, åt middag, pluggade lite till, och sen for jag och såg ldff's match. alltså laget som malin och bibbz spelar i. sjukt kul att se, blev faktiskt sugen att spela fotboll igen!!! tro det eller ej liksom. men men



idag har jag som vanligt vaknat alldeles för tidigt, är fortfarande trött. vet inte vad det är för fel på mig!! vaknar upp, är svintrött men kan aldrig somna om. tror att det kanske är för att det blir så sjukt ljust i sovrummet på mornarna. vilket ju suger

fast å andra sidan är det ju rätt bra att jag tar mig upp i tid. iallafall nu såhär dagen innan tentan. tror inte jag behöver skriva vad jag ska syssla med idag.... är nog lite för uppenbart hahah ska iallafall börja med att käka frulle och sen begrava mig bland alla psykodynamiska teorier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela