nilssonjennipher

* tell me when you here my heart stop

Publicerad 2011-04-04 13:24:08 i VARDAG,

hej på er allesammans. lyckades undankomma att bli lurad i fredags. orkar inte ens räkna med ribbans otroligt värdelösa försök heheh. "jag har kommit med i big brother jennipher!!!! åker till stockholm imorgon!!!" riktigt så dum e jag inte! men däremot så lyckades mitt försök att lura heidi! skrev ett sms när jag satt i bilen påväg till kalix "jag mår skitdåligt, har så ont i magen och mår jätteilla.. känns som att jag ska få magsjuka" och hon ba "ååh nej" och så skrev jag lite senare "åh nej nu har jag spytt också! vågar nog inte komma ikväll..." och typ 5 minuter efter att jag skrev det sista öppnade jag dörren hemma hos henne & ba "APRIL APRIL!!" hahah ganska bra faktiskt för hon erkände att hon gått på det hihi

annars så vet jag inte riktigt vad jag ska säga om fredagens festligheter? kul att träffa tjejerna + annat folk man inte träffat på evigheter, dock tråkigt att gå ut. hann bara vara på B4 typ tio minuter, fanns inte en endaste stol ledig så då tänkte vi att vi skulle gå på lilla och kolla läget. fick först köa (!!) och när man väl kom in där var det så fullproppat med folk så man ville typ fara därifrån direkt.. men jaa sånt är livet!

ikväll ska jag tvinga med ante på gymmet. ska se till att han får jättemycket träningsvärk imorgon hehe. fast det kommer förmodligen jag också ha... vilket såklart suger. karma is a bitch

här får ni lite bilder på mina bebisar

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela