nilssonjennipher

* the scars of your love remind me of us

Publicerad 2011-04-29 08:13:13 i VARDAG,



trött som ett as idag, skulle kunna somna sittandes. är helt slut. hatar tentaperioder!!! man blir helt psykiskt förstörd, iallafall jag. usch vad tungt det är. nåja, idag är det dags att skriva iallafall. har ingen aning om hur de kommer gå. känns väl ändå som att man har nåt slags hum om vad det handlar om men när man väl kommer in i tentasalen brukar allt bara släppa från skallen. eller så kommer frågor man aldrig hört tidigare. alltid lika kul liksom

nu måste jag göra mig klar och sen gasa iväg. önska mig lycka till e ni gulliga. tror jag kan behöva det.... puss från en inte bitter tjej!! elleeeer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela