nilssonjennipher

* who doesn't long for someone to hold?

Publicerad 2011-04-08 10:24:47 i VARDAG,



saker som suger =
lukten av BUS, att inte kunna sova länge fast man är ledig, att behöva åka till skolan å plugga på sin lediga dag, träningsvärk i magen så det gör ont att hosta, att hitta sina drömskor men vara för fattig för att kunna köpa dom, att människor försvinner ur ens liv, att lägenheten blir skitig och måste städas flera gånger i veckan, att mitt hår är jätterisigt och jag måste klippa det, att allt onyttigt ska vara så satans gott, att jag har så dålig självdiciplin och äter alldels för mycket, att det är snö kvar på marken.....

skulle kunna skriva hur mycket som helst känns det som.
idag är en sån dag då det mesta suger.

en positiv sak är ju iallafall att jag äntligen får umgås med underbara bästaste elina imorgon.
har saknat henne.

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-04-08 11:34:05

haha det var en bra lista! Det är fan det jag också tycker suger apa! Och att tömma kattlådan och sopa upp all sand vaaaarje dag.. det är fan jobbiht

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela