nilssonjennipher

* you can try sleeping in my bed

Publicerad 2011-04-20 20:10:22 i VARDAG,

hej på er gullungar. idag har varit en rätt jobbig dag. suttit på skolan från 10-16 idag och pluggat till tentan. är äckligt mycket att lära, vet inte hur allt ska hinna fastna. bröt ihop lite grann när jag kom hem. känner mig så misslyckad eller hur jag ska förklara. känns som att man pluggar och pluggar men ändå får man omtenta. eller hur jag nu ska förklara. nu låter det som att jag haft omtenta på varje tenta men det har jag ju såklart inte. känner mig bara totalt sönderstressad. fult att vi läser om hur stress påverkar ens kropp och immunsystem så är jag själv så sjukt stressad. jobbigt läge liksom vet inte riktigt vars jag ska ta vägen med allt

inte nog med att jag pluggat hela dagen, måste fortsätta plugga nu också. har en sammanfattning att skriva. ska dessutom läsa en 80 sidor lång artikel... som ska vara klart till imorgon kl 12. livet leker!!!! åååå.......

en positiv sak är ju iallafall att min älskade gastus är hemma i norr igen!! helt underbart. har varit i stallet tidigare ikväll och bara snossat på han.

blir bara mer å mer sugen på att skaffa en egen häst



annars vill jag bara säga att jag saknar elina. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela