nilssonjennipher

* you've been gone for so long

Publicerad 2011-04-05 14:21:05 i VARDAG,

fick klagomål från en viss fröken olofsson idag att jag suger på att uppdatera. kommer ju verkligen från rätt mun...... hehe nä men bara för att jag är så snäll så skriver jag ett inlägg mallan!

var så sjukt trött när väckaren ringde kl 7 imorse, ville bara dra täcket över skallen och sova vidare. men inte det nej, bara upp och hoppa och iväg på föreläsningar. slutade tack och lov före klockan 12 så det var rätt chill ändå. det är svinfint väder ute och ändå har jag bara varit ute i typ fem minuter. får typ dåligt samvete haha. därför tänkte jag remma på mig dojjorna och bege mig ut på en liten joggingtur!! duktig flicka



sen ska jag duscha och göra mig redo för att fara på basket (!!!) för första gången i livet. blir bjuden på både middag och biljett av pappa och det tackar man väl inte nej till? hehe nej nu måste jag gå och byta om, vi hörs hejdoo bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela