nilssonjennipher

* guess she gave you things, I didn't give to you

Publicerad 2011-08-02 14:15:02 i VARDAG,

hunnit med att käka sushi med elina idag. sjukt gott. gick en sväng på stan också men hittade ingenting. eller rättare sagt så letade jag nog inte så himla noga. var inte alls shoppingsugen. kanske lika bra att låta plånkan vila lite!



när jag kom hem remmade jag på mig springdojjorna och for ut. kände redan när jag började att jag hade FETT med håll. tänkte att det kanske skulle försvinna allt eftersom, att man typ kunde "jogga bort" mjälthugg? men nej, det kunde man visst inte. var utan att tveka den mest plågsamma joggingtur hittills. inte jobbigt för flåset eller så, bara att det gjorde så jävla ont. pinade mig igenom 30 minuter iallafall så det får man väl vara nöjd med antar jag. skönt nu i efterhand om inte annat!

ska ta och käka lite hallonkräm strax! meeeen först, alltid en dusch, inte lukta usch står högt i kurs för det e glassiiiiigt

hahaha fan vad kass humor jag har. hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela