nilssonjennipher

* har stått i regnet så länge att jag börjat krympa

Publicerad 2011-08-01 13:58:40 i VARDAG,



11 h sömn inatt satt precis där dom skulle. känner mig för första gången på länge som en levande människa igen! har märkt att jag inte alls funkar om jag bara hinner sova 6 timmar per natt. är ledig idag, grymt skönt. hunnit med att luncha på stan med finaste emelie idag. käkade nere i södra hamn, sjukt god mat! myspys ♥

insåg att det numera är augusti. fattar ni hur sjukt det är?! iallafall för mig. kan inte fatta det. i min skalle lever jag som att det typ är maj? undrar vars alla dagar, veckor och månader tagit vägen. sommaren har gått alldeles för fort. innan sommaren har man alltid en massa planer, och nu sitter man här och sommaren är snart över. luleåkalaset som man har sett fram emot sen förra året kom också alldeles för snabbt. känns helt sjukt att det bara är dagar kvar tills det drar igång?! livet e allt bra konstigt.. det borde finnas en pausknapp så det inte går så himla fort.


ganska exakt 1 år sen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela