nilssonjennipher

* hur jag ska få dig att förstå hur det känns

Publicerad 2011-08-17 11:06:23 i VARDAG,



till att börja med insåg jag hur lätt det kanske är att misstolka mitt tidigare inlägg, med tanke på rubriken och allt. men jag dementerar (ifall några sånna rykten redan hunnit starta); JAG ÄR INTE GRAVID. och har heller inga som helst planer på att bli det heller. så då vet ni det. hemligheten handlar om något heeelt annat. punkt & slut

kom just hem, skrivit tentan you know. allt kändes faktiskt rätt bra, tänkte att "nu klarar jag nog skiten!" tills vi kom ut och jag jämförde mina svar med ribbans.... typiskt. så är helt inställd på att jag kommer få en till omtenta. PALLAR INTE. kommer ha typ 7-8 poäng igen. och 9 är alltså godkänt. fattar ni hur mycket mitt liv suger liksom. ska iallafall dressa om och åka till gymmet och ta ut lite aggressioner eller vad man ska kalla det. skitbajssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela