nilssonjennipher

* my ego is big, I don't give a shit

Publicerad 2011-08-30 13:36:43 i VARDAG,

oj, här har det inte hänt mycket. har glömt bort att jag har en blogg typ!

har hänt så himla mycket sen jag skrev sist, vet inte vars jag ska börja? massa roliga fester har jag iallafall hunnit med! underbart att all star ÄNTLIGEN skaffat sig ett dansgolv. så sjukt mycket bättre nu liksom. men också sjukt varmt där inne. men ja det är väl sånt som händer antar jag.

sen har jag hunnit med att köpa ett kortisonspray till min näsa! kan sammanfatta det hela med ett ord: UNDERBART! kan äntligen andas normalt igen och slipper vakna upp med en helt igentjockad näsa som sticks, kliar och gör så att jag måste nysa 45 gånger innan allergitabletten hinner börja verka. så nu känner jag faktiskt lukter igen, hahah helt sjuk att jag inte tagit tag i det förrän nu. gått hela sommaren som att jag varit svinförkyld och allt jag behövde göra egentligen var att traska in på apoteket, säga att jag är allergisk och så fick jag ett kortisonspray! peeeerfekt



slutligen började skolan "på riktigt" igår. väldigt blandade känslor. saknar jobbet, saknar att inte behöva känna pluggstress. men ja, när man är färdig med skolan får jag ju jobba med det jag verkligen vill! så försöker se det positivt, vilket inte alltid är så lätt. speciellt inte när jag igår fick beställa kurslitteratur för 2000 kr och ändå har jag inte hunnit beställa allt.... så lite grann suger det faktiskt. men nu äre bara att bita ihop, har jag klarat en tredjedel så äre klart jag klarar resten.

& jaaa så har jag och ante köpt ett XBOX. sjukt kul! en sak som suger är att jag är en så ruskigt dålig förlorare. så efter min förlust mot ante i nhl igår sa han att han aldrig mer kommer spela mot mig för att jag blir en sånt monster..... trist!! får spela mot datorn istället och till å med mot den/det förlorar jag. jobbigt att tro att man är rätt hyfsad men sen inse den hårda vägen att man i själva verket är värdelös.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela