nilssonjennipher

* och sa att livet va något enkelt

Publicerad 2011-08-04 11:43:55 i VARDAG,

igår hade jag världens skitdag. allt som kunde gå fel, gick fel, jag störde mig på allt och alla, hade humörsvängningar som heter duga och var ett allmänt as. livet som tjej e fan inte lätt asså

vaknade upp imorse på en bättre sida iallafall. vaknade redan vid åtta. fast låg kvar i sängen och halvsov tills jag vid 9 tvingade mig upp. käkade grötfrulle, drack kaffe och sen begav jag mig ut på en springtur. gick så jävla bra idag! är lättare än vad jag trodde att träna upp konditionen igen. vilken skillnad det är jämfört med bara för nån vecka sen. helt sjukt!

duschen nu, sen ska jag hänga med elina på matbordsjakt! spännande spännande... ikväll äre alltså jobb, håller alla tummar och tår för att jag hinner se iallafall lite grann av movits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela