nilssonjennipher

* vill behålla barnet i mig

Publicerad 2011-08-16 21:40:48 i VARDAG,

idag har jag och hjärtat varit och gjort en hemlig sak. spännande, spännande! tänker inte berätta nåt förrän nånting är klart. för än så länge är det sååå långt bort. så ni får hållas på sträckbänken ett tag till. stackars er liksom

imorgon har jag tenta, klarar jag inte nu vet jag inte vad jag tar mig till. känns som att jag ger upp isåntfall. så hoppas verkligen jag fixar det. efter det har jag tänkt åka till inpuls och avverka första gympasset på typ 4 månader? önska mig lycka till för he lär behövas. nu jävlar ska allt spritfett bort. less på att vara så dallrig och o-fit! ska ta tag i träningen från å med nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela