nilssonjennipher

* what are words if you really don't mean them

Publicerad 2011-08-12 12:29:57 i VARDAG,



som jag redan har nämt så var detta en helt otrolig helg! har haft kul från morgon till kväll alla dagar. fått se både movits och håkan, är mer besatt än tidigare. lyssnar på alla live-spelningar och drömmer om att få se håkan snart igen. helt sjukt! ni fattar inte. hur som helst, tänkte ladda upp lite bilder men det tog så satans länge. har inte riktigt så mycket tid, så kan ni inte vänta får ni kolla på min fejsbook. annars ska jag försöka lägga upp ett separat inlägg med helgens alla bilder. tack som fan till alla inblandade!

nu har hockeyn dragit igång, till min stora lycka! mina älskade har hunnit spela två matcher i european trophy, vinst i båda! grymt skönt. tror stenhårt på årets trupp, som vanligt haha. läste igår på aftonbladet att min största favorit ekman aldrig mer kommer kunna spela hockey. kommer ihåg när jag var en 12-13 år och fick i present av pappa en diftröja med "#3 ekman". bästa presenten jag nånsin fått typ. och nu kommer jag aldrig mer få se han spela. helt sickt...

händer rätt mycket nu. vet inte hur jag ska få med allt i ett inlägg! får testa göra en liten lista:

* 6 ynka jobbpass kvar i hemtjänsten (!!!)
* 29 augusti drar skolan igång igen
* omtenta 17 augusti, pluggar som ett arsle för nu JÄVLAR ska jag klara
* på söndag blir jag "med häst" i en hel vecka, underbart!

vet ej om jag glömt nåt, säkert har jag det. men nu tror jag att jag måste börja avrunda. dags att kladda på sig fejset och åka iväg mot jobbetz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela