nilssonjennipher

* I've been everywhere

Publicerad 2011-12-14 15:14:26 i VARDAG,

tjenare. idag har vi haft sista skoldagen innan jullov, känns otroligt skönt! har dock en liten tenta kvar att göra innan vi är "lediga" på riktigt, och den skriver jag på måndag. vet dock inte om jag kan kalla det jullov eftersom vi har två tentor i mitten av januari som man kommer vara tvungen att plugga till under jul osv. men ja, skönt att inte ha nån speciell tid att passa iallafall.

har varit en sväng på stan efter skolan. skulle köpa julklappar, kom hem utan. hittade dock en mössa till mig själv, vilket faktiskt behövdes. kommer ej ihåg sist jag hade en mössa? var på tiden med andra ord. enligt elina ser jag ut som en skidåkare i denna? vet inte om jag ska tolka det som en komplimang eller inte.... tycker den var fin iallafall



ja he var ungefär allt jag hade på hjärtat. ska strax bädda ner mig i soffan i väntan på andreas som jobbar över ikväll. pöss å haj

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2011-12-14 20:07:19

Erkänn? ;) fin alltså



hihi kul jag är med mitt namn

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-15 15:46:19

Hah, Va roligt! Nu har jag äntligen hittat en människa med samma tänk när det gäller filmer :) Härligt härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela