nilssonjennipher

* my heart skips a beat

Publicerad 2011-12-16 10:08:51 i VARDAG,

godmorgon på er. har försökt få tag på nån på djursjukhuset hela morgonen, lyckades tillslut! mitt hjärta är mycket piggare idag, han hade till å med käkat frukost. så det känns ju bra. vet inte när jag får hämta hem han ännu dock, veterinären skulle kolla igenom hans röntgenbilder och sen höra av sig. men eftersom han är så mycket bättre känns det inte omöjligt att jag får åka och hämta han i eftermiddag. hoppas  hoppas hoppas! kändes helt sjukt tomt igår utan challe, han ligger alltid i fotändan och sover med oss. stackars nellie har sprungit runt i läggan hela morgonen och jamat och letat efter sin kille. försöker förklara men tror inte hon fattar, hehe..



på måndag får vi iallafall det slutgiltiga beskedet angående lägenheten! så himla spännande, kan inte riktigt fatta det. DRÖMMEN liksom. så nu vill jag att alla ni som läser håller tummar & tår att vi får den. skulle vara helt otroligt perfekt. då vet niii

ska på zumba med mathilda kl 12, e typ nervös. kommer förmodligen se ut som ett levande kylskåp hehe. det här med dans e nog inte riktigt min grej. men kul att testa iallafall. sen ikväll ska jag mysa med ribbz, väldigt länge sen så det är verkligen på tiden.



just ja, den här låten är helt underbar. kan-inte-sluta-lyssna.

Den svenska björnstammen – Svalkar vinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela