nilssonjennipher

* så kanske jag kan känna meningen med tysnaden

Publicerad 2011-12-30 22:48:42 i VARDAG,

ja hallå! eftersom det var så länge sen jag skrev får det bli en lista:

* hemvändarfest/21-årsfest hos heidi förra veckan. första gången jag var ut i kalix sen typ påsk? fast insåg rätt fort att det faktiskt finns en anledning till att jag inte går ut där oftare. samma folk hela tiden liksom. inte så kul utgång kanske men en kul förfest iallafall

* hade en riktigt mysig julafton! ♥ fick massa fina presenter, mest pengar (som ju egentligen var det enda jag önskat mig också) puss på min underbara familj

* påbörjat helrenoveringen av läggan. sjukt jobbigt, men nu när man börjar bli "färdig" så känns det ändå sjukt värt det! kommer bli så himla fint och jag vill helst börja flytta in N-U-U-U

* imorgon är det nyårsafton, hur knäppt e inte det? vars har året försvunnit?! kommer iallafall bli grymt, skiter i allt vad utgång heter och kör på en hederlig hemmafest med bästa tänkbara sällskap. skridskor på dagen, bastu, 3-rättersmiddag och massa kul spel och lekar hela natten. woop woop



det var ungefär det tror jag. återkommer när jag har lite mer tid att sitta vid datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela