nilssonjennipher

* you know I can't smile without you

Publicerad 2011-12-13 15:46:28 i VARDAG,

har varit rätt kass på det här med att blogga på sista tiden, tänkte att en ny design kanske skulle få mig lite mer sugen? värt ett försök iallafall.

känns helt sjukt att det är mindre än två veckor kvar till jul! speciellt när vädret är såhär. var sjukt obehagligt att köra bil idag, var så mycket slask så gick inte att styra haha. klarade mig iallafall fram och tillbaka oskadd, skönt! har fixat rätt många julklappar, bara kvar att köpa till min anty och syrran. brukar inte vara färdig i såhär god tid, men he är väl bara plus antar jag.



efter många visningar då vi inte hittat nån lägga som passat har vi nu äntligen hittat en, och till å med lagt ett bud på den. säljarna skulle höra av sig i mitten av denna månad med svar, och mitten av denna månad är ju på fredag. helt galet pirrigt! snacka om en perfekt för-tidig-julklapp liksom. ska bli så himla kul att få välja nya tapter och golv och få göra hela lägenheten precis som man vill ha den!

fick förresten hem ett brev från vårdcentralen idag, var dit förra veckan och lämnade lite prover. fick idag bekräftat det jag egentligen redan vetat om, nämligen att jag är allergisk mot katter. känns rätt knäppt egentligen, hur kan man vara allergisk mot sina egna bebisar....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela