nilssonjennipher

* can you practise what you preach

Publicerad 2011-02-07 15:11:13 i VARDAG,

i helgen har jag hunnit med att få min allra första och förhoppningsvis sista fortkörningsböter.. inte så kul alltså. var så sjukt rädd när polisen bad mig komma och sätta mig i deras bil så jag typ skakade haha. var så rädd att jag skulle tappa kortet men som tur var eller hur man nu ska säga så hade dom bara mätt det till 16 km/h för fort. så kortet fick jag behålla men fick en mindre rolig böter på 2400 kr... bra start på lördagskvällen!! fast det blev ändå en bra kväll. fick besök av ribban & ett par andra tjejer. hade egentligen inte tänkt festa nåt under helgen men så blev det trots allt. fast hade riktigt kul så ska väl inte klaga antar jag!

annars då? överraskningen till ante var en för tidig alla hjärtans dag-present som var två biljetter till djurgården - luleå på hovet den 26 februari. så blir alltså en stockholmshelg! ska bli så himla kul. haha roligt när ante såg biljetterna så sa han "har du köpt en present till mig eller till dig själv...?" hahahah kan ligga lite sanning i det. för tror inte att han är så superintresserad av att se just dom två lagen. men jag tyckte iallafall det var en fin present!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-02-08 10:48:16

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela