nilssonjennipher

* cause tonight's the night, gonna make it right

Publicerad 2011-02-18 11:35:34 i VARDAG,

har hunnit se hela veckans avsnitt av halv åtta hos mig, sjukt bra program. extra kul i veckan när det varit gaytema! fina och roliga människor som varit med måste jag säga. får mig att sakna andre lite extra mycket, hoppas på att hinna träffas i helgen eftersom att jag ju ska till stockholm!



annars så sitter jag nu bara och väntar och väntar på att amanda ska komma till luleå. ska på stan en sväng & försöka hitta nåt att ha på mig både ikväll och imorgon. kommer nog bli en utmärkt helg! men innan det är dags för mig att brumma iväg mot kalix ikväll ska jag hinna träna, sola, handla & slutligen baka en kycklingpaj! vilken känns lite halvstressigt måste jag säga. men det blir nog bra. har inte bestämt mig om jag ska dricka ikväll också, eller vara duktig och vara nykter........ vi får se! måste vara pigg & alert tills imorgonkväll då vi ska ut på all star. hihi

ska borsta gaddarna nu så jag är ready to go när ammis kommer. hade förresten fått en KUL överraskning när jag kollade in swedbank!! tack så mycket moffa!! inte för att jag tror att han läser min blogg... men ändå! så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela