nilssonjennipher

* hold em' down

Publicerad 2011-02-24 14:10:37 i VARDAG,

åh äntligen torsdag, vilket innebär att IMORGON ÄR DET FREDAG och det i sin tur innebär att IMORGON FAR VI TILL STOCKHOLMIIIAA!! ska bli så himla kul/mysigt/kung/underbart/roligt/najs osv osv. ni fattar. jag längtar!! det riktigt kliar i mina shoppingfingrar ska ni veta. tror ante kommer hinna dö av tristess. alltså för han den stackaren kommer ju vara tvungen att följa med mig på vareeeenda affär i hela stockholm. typ. och känner jag han rätt så är det ingenting han tycker är speciellt kul. synd för han men oj så kul för mig! hihih



har hunnit träna lite imorse, körde dock bara 15 min på löpbandet (vågar inte mer) hahaha och sen typ 45 minuter styrka. armar, bröst & mage blev det idag. inte så många övningar på varje dock. men bättre än inget! armarna var som spagetti när jag skulle försöka växla och styra när jag körde hem. så det måste ju ha tagit iallafall haha. ikväll ska jag på spinning också! duktigt va? två pass om dagen. herregud. jag måste ju ha slagit skallen i nåt hårt i helgen? för det här är då verkligen inte likt mig hahah

PS. jag är beroende av avokado! börja inte äta om ni inte är redo för att bli det. beroende alltså. för det blir man! är sugen på avvo hela tiden. äter minst 2 stycken om dan. utan att ens överdriva. så ja nu vet ni det. nu har jag iallafall varnat er för att det är väldigt beroendeframkallande. DS

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-25 22:39:15

Men vad bra Jempan! Visst var det du som smakade av mig på skolan? :):):):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela