nilssonjennipher

* I just shot a man down

Publicerad 2011-02-21 16:05:05 i VARDAG,

som vanligt suger min uppdatering under helgerna, fast det är väl egentligen bara positivt? alltså det borde väl tyda på att jag oftast har bättre (roligare) saker för mig än att sitta fast vid datorn?! eller? så tolkar jag det ialalfall hihi

ja och som vanligt har jag haft en SUPERBRA helg igen!! har kul varje helg nuförtiden känns det som. vilket ju är svinbra! blev vin efter lite velande i fredags, började med pajkalas hemma hos sändy med (nästan) alla brudar. fortsatte på B4 och avslutades en sväng på lilla. så sammanfattningsvis en riktigt kul kväll!

  

sov (ENSAM!!!!!!) hemma på flickrummet med endast gammelgubben vid min sida. fruktansvärt ovant, fruktansvärt obekvämt och omysigt. men jag överlevde! kanske ska nämna att det var första gången sen i... maj förra året som jag sov utan andreas. HELsjukt men på nåt konstigt vis så har det alltid löst sig så att vi sovit på samma ställe. nu har jag provat sova utan honom iallafall och det gick ju bra. även fast det är tusen gånger bättre att slippa vakna upp själv.. dessutom utan charlie & nellie! som också kändes jättekonstigt. nåja nog om det. så himla viktigt var det väl ändå inte hahahah

for hem till luleå med mammsen, gick på stan och fick shoppa för hennes pengar! förstå lyckan!!!!! fast köpte ändå bara ett par byxor, en kofta och en topp (töntigaste ordet jag vet) & så bjöd hon mig på lunch och det var jättemysigt. konstigt att man ska behöva flytta hemifrån för att göra sånna här saker. hahah

seeeeen for vi tillbaka till töre, och jag och pappa åkte vidare till kalix & till ishallen. såg då rebels ordagrannt PISSADE på kalix, underbart att se. slutade med en fruktansvärt fin 1-5 seger vilket också betydde att rebels inte slutade skitsist, den mindre fina bemärkelsen fick istället kalix........ skadeglädje när den är som allra bäst! nä nu ska jag inte vara sån. rebels är ju egentligen lika dåliga som också får spela kval. så jag ska inte yttra mig allt för mycket. men skönt att se att det inte gick bättre för kalix eftersom att man fått höra så satans mycket skit från dom under den här säsongen. så det så

& slutligen så plockade jag upp tjejerna runt om i kalix & gasade iväg hemåt mot lullan. korkade upp ganska omgående och bjöd bruttorna på laxmiddag. hyfsat gott ändå. sen fortsatte förfesten här med tillhörande ölspel, köra bussen, sanning eller konka-appen på min telefunk, jag har aldrig... osv osv osv. och slutade som vanligt på all star, riktigt kul! så kvällen blev minst sagt lyckad. tack för att ni kom & för en riktigt bra kväll gummor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela