nilssonjennipher

* I'm beautiful in my way, cause god makes no misstakes

Publicerad 2011-02-17 14:59:29 i VARDAG,

blir arg av att bara tänka på gårdagen. hockey är fan en skitsport! eller nja, rättare sagt så är i stort sett 99% av alla div 1's domare mer eller mindre hjärndöda. och mikael marklund är väl knappas något undantag. så satans urusel och pinsam så ja.... jag kokar. ante avstängd sista matchen och rebels är klara för kval. vet inte vad jag ska säga. är bara så less och arg. skriver inget mer för jag blir bara upprörd av att tänka på det

istället kan jag skriva några bra och roliga grejer. till att börja med hämtade jag ut min tenta. som jag klarade, godkäntgränsen var 32,5 poäng... jag hade 32,5 poäng. snacka om att plugga rätt. alldeles precis lagom mycket. rutinerat

jag längtar till helgen. ska bli så kul att umgås med tjejerna! letar recept nu på internet så jag kan bjuda dom på nåt riktigt gott. har ni några förslag så kommentera gärna. vilket ju inte lär hända. men man kan ju alltid försöka

som ni märker är jag inte på speciellt bra humör. är inne i en period nu där allt känns tungt. tungt att kliva upp ur sängen, tungt att tänka på skolan, tungt att laga mat, tungt att äta, tungt att ens resa sig från soffan. ni fattar. lite halvdeppig kanske. fast jag vet inte varför. är nåt som gnager i mig känns det som på ett väldigt konstigt sätt. kan inte förklara. nu vill jag ha hem andreas så han kan pussa på mig och få mig på bättre humör

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-02-17 15:07:31

VA? är han avstängd igen?!?!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela