nilssonjennipher

* it's just the way it goes

Publicerad 2011-02-10 18:37:17 i VARDAG,



här händer inte mycket, men har inte riktigt haft tid. eller rättare sagt ork. är ju nämligen ute på praktik nu, så dagarna blir lite mer aktiva än vad jag vant mig med på sista tiden. och det är jobbigt... speciellt att stiga upp före 6!! sjukt tidigt. men jag ska inte klaga, för jag trivs svinbra! hamnade på en riktigt riktigt bra avdelning, trevlig personal osv osv osv. sjukt kul att min handledare låter mig vara med och prova göra olika grejer också, inte bara gå brevid och glo. vilket jag bara fått göra dom andra gångerna.. men ja alltså det är huuur kul som helst! lätt en avdelning jag skulle kunna tänka mig att jobba nåt år på innan jag vidareutbildar mig.

hade tänkt skriva en massa men kommer inte riktigt på vad det var. så det får helt enkelt räcka sådär. så får jag återkomma senare om jag skulle komma på vad det var för världsviktigt jag hade på hjärtat. ellerrrrrr höhö

försöker verkligen hitta energi och lust att fara till gymmet. men jag är så sjukt osugen man bara kan bli. känns fett jobbigt att gå ut i kylan och fara iväg nånstans. så tror fan jag skippar det idag. beach 2011 känns ändå så långt bort dar som idag. -25 imorse... skönt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-10 19:12:09

Vad ska du vidareutbilda dig till? :)

Postat av: jenfi

Publicerad 2011-02-10 19:15:22

ambulanssköterska eller avasköterska, har inte riktigt bestämt mig :)

Postat av: jenfi

Publicerad 2011-02-10 19:30:13

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela