nilssonjennipher

* just gonna stand there and watch me burn

Publicerad 2011-02-04 16:00:23 i VARDAG,

dagen började med ett sjukt svettigt, tungt, jobbigt, dödande.. ja ni fattar. men OJ så roligt PSI-pass! var helt slut efteråt, hela kroppen typ skakade för att jag tagit ut mig så hårt. skönt! direkt efter det for jag hem och snabbduschade, tillbaka in till stan. mötte upp sandra & ribban och så lunchade vi på sub. åt kycklingsallad, underbart god. och sen gick jag en sväng på stan och lyckades fynda lite på rea (!!) jag brukar verkligen aldrig hitta nåt på rea. och så hittade jag två tröjor idag. underbart. hihi kan kanske lägga in bilder på mina köp senare. eller imorgon. eller nån annan dag eller inte alls. vi får se



nu sitter jag och är lite pirrig i magen, väntar på att andreas ska komma hem. har en överraskning till honom nämligen! fast vågar inte skriva nåt här ännu för han är världens snok så han skulle lika gärna kunna hinna läsa vad det handlar om här före han får se det på riktigt. men jag lovar att jag ska meddela er vad det handlar om. FÖR DET SKA BLI SÅ JÄVLA KUL. hiihiii


ps ikväll är det hockey! rebels tar emot kalix.... självklart ska jag dit och heja fram luleå till vinst! skulle vara otroligt skön..t heheh

Kommentarer

Postat av: Kalix Crew

Publicerad 2011-02-06 15:38:19

Hey Jennipher. In deep thoughts you sink, if you just follow this link...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela